Enchanty
Na serwerze dostępny jest system niestandardowych enchantów, działający niezależnie od klasycznych.
Każdy gracz może zakupić księgi z enchantami za punkty doświadczenia pod komendą /ce. Przedmioty podstawowo mogą mieć nałożone max. 2 custom enchanty, z możliwością zwiększenia ilości slotów do 4, przy użyciu Kryształów Wzmocnienia.
Prócz samych enchantów, dostępne jest kilka przedmiotów z nimi związanych.
Poniżej znajdziesz dokładny opis działania tego systemu.
Przedmioty
Niezidentyfikowane Księgi z Enchantami.
Do kupienia za doświadczenie u Enchantera w /ce. Można je również zdobyć w BattlePassie oraz niektórych eventach. Należy kliknąć nimi PPM, aby odkryć enchant.
Zidentyfikowana Księga z Enchantem
Można jej użyć na przedmiotach wskazanych w opisie. Należy kliknąć nią na przedmiocie, aby nałożyć zaklęcie.
Tajemniczy Pył
Zdobywane w wymianie enchantów u Majsterkowicza. Należy kliknąć nim PPM, aby uzyskać Magiczny Pył lub Pył Niepowodzenia.
Magiczny Pył
Zwiększa szansę sukcesu oraz zmniejsza szansę zniszczenia na enchancie. Należy nim kliknąć na księdze z enchantem.
Pył Niepowodzenia
Produkt uboczny przy odkryciu Tajemniczego Pyłu. Nie ma żadnego zastosowania.
Biały Zwój
Chroni przedmiot przed zniszczeniem w wyniku nieudanego zaklinania. Należy nim kliknąć na zaklinanym przedmiocie.
Dostępne do kupienia w Wymianie Punktów. Można je również uzyskać z BattlePassa oraz niektórych eventów.
Święty Biały Zwój
Przedmiot na którym użyto tego zwoju, nie jest tracony po śmierci. Należy nim kliknąć na wybranym przedmiocie.
Dostępne do kupienia w Wymianie Punktów. Można je również uzyskać z BattlePassa oraz niektórych eventów.
Czarny Zwój
Usuwa losowy enchant z przedmiotu i zamienia zaklęcie ponownie w księgę. Należy nim kliknąć na wybranym przedmiocie.
Dostępne do kupienia w Wymianie Punktów. Można je również uzyskać z BattlePassa oraz niektórych eventów.
Kryształ Wzmocnienia
Zwiększa ilość slotów na niestandardowe enchanty o wskazaną ilość do max. 4 zaklęć. Należy nim kliknąć na wybranym przedmiocie.
Dostępne do kupienia w Wymianie Punktów. Można je również uzyskać z BattlePassa oraz niektórych eventów.
Kryształ Dusz
Skumulowane dusze wymagane są do używania enchantów z Tieru Duchowego. Otrzymywane za zabicie graczy. Niektóre enchanty pozwalają na zdobycie dusz w inny sposób np. podczas kopania. Należy nim kliknąć na wybranym przedmiocie z Licznikiem Dusz, aby dodać Dusze.
Licznik Dusz
Pozwala kumulować Dusze na przedmiocie.Należy nim kliknąć na wybranym przedmiocie.
Dostępne do kupienia w Wymianie Punktów. Można je również uzyskać z BattlePassa oraz niektórych eventów.
BlockTrak
Liczy bloki wykopane danym przedmiotem. Należy nim kliknąć na wybranym przedmiocie.
Dostępne do kupienia w Wymianie Punktów. Można je również uzyskać z BattlePassa oraz niektórych eventów.
MobTrak
Liczy moby zabite danym przedmiotem. Należy nim kliknąć na wybranym przedmiocie.
Dostępne do kupienia w Wymianie Punktów. Można je również uzyskać z BattlePassa oraz niektórych eventów.
StatTrak
Liczy graczy zabitych danym przedmiotem. Należy nim kliknąć na wybranym przedmiocie.
Dostępne do kupienia w Wymianie Punktów. Można je również uzyskać z BattlePassa oraz niektórych eventów.
Enchanty
Dostępne jest ponad 180 enchantów z 8 różnych Tierów.
Po zakupie u Enchantera, otrzymujesz niezidentyfikowaną Księgę wybranego Tieru. Należy kliknąć nią PPM (trzymając w łapce), aby odkryć zaklęcie.
Po odkryciu identyfikacji zaklęcia, odkrywa się jego nazwa, działanie oraz szansa na sukces i zniszczenie.
Szansa na sukces - szansa na pomyślne zaklęcie przedmiotu tym enchantem
Szansa zniszczenia - szansa na zniszczenie przedmiotu w trakcie jego zaklinania
Szanse można zwiększać/zmniejszać Magicznym Pyłem tego samego Tieru.
Enchanter
Dostępny pod komendą /ce.
Zawiera spis dostępnych enchantów oraz możliwość ich zakupu za zdobyte punkty doświadczenia.
Po najechaniu na księgę konkretnego Tieru, można sprawdzić ile expa jest wymagane do zakupu.
Klikając prawym przyciskiem myszy, otwiera się przegląd enchantów w danym Tierze.
Klikając lewym przyciskiem myszy, zakupujesz księgę tego Tieru.
Po otrzymaniu Księgi, jest ona niezidentyfikowana i należy kliknąć PPM trzymając ją w łapce, aby odblokować zaklęcie.
W lewym dolnym rogu znajduje się przycisk odsyłający do Majsterkowicza, a prawym dolnym rogu do Alchemika.
Majsterkowicz i Pył
Majsterkowicz dostępny jest pod komendą /tinkerer oraz w odpowiedniej zakładce pod /ce.
Można u niego wymienić niestandardowe enchanty na Tajemniczy Pył tego samego Tieru.
Po użyciu Tajemniczego Pyłu, otrzymuje się Magiczny Pył lub Pył Niepowodzenia. Każdy Magiczny Pył może mieć różny wskaźnik zmiany szans.
Przykładowo Magiczny Pył z +6% Szansy, zwiększa Szansę Powodzenia o 6%, jednocześnie zmniejszając Szansę Zniszczenia o tą samą wartość.
Alchemik
Alchemik dostępny jest pod komendą /alchemist oraz w odpowiedniej zakładce pod /ce.
Można u niego połączyć dwie księgi z tym samym enchantem w księgę z enchantem o wyższym poziomie. Łączenie ksiąg kosztuje 250 expa.
Przykładowo połączenie dwóch ksiąg Autosmelt I, da księgę z enchantem Autosmelt II.